Reklama cílená na zákazníky

Každá reklama by měla být jasná a zřetelná. Měla by jasně udávat to, co prodáváte, nabízíte nebo propagujete. Žádné zbytečné texty navíc, ty nikoho nezajímají a také většina lidí nemá čas přečíst tak dlouhé texty. Prostě prodáváte šampón, tak napište nejlepší šampón na trhu, po kterému i plešatým narostou vlasy. To, že je reklama klamavá vůbec nevadí, protože žádná reklama není pravdivá ani neukazuje na nějakou skutečnost. Jen si vezměte, slogan nejlepší letní dovolená od nějaké cestovky. Jak může být nejlepší, když jste na ní zažili problémy a k nejlepším dovoleným určitě tato dovolená nepatřila.
Zkrátka text nemusí ukazovat pravdu a vždy jde o to, abyste oslovili zákazníky a ne spekulanty. Základem je, abyste zákazníkovi co nejrychleji a co nejvíce představili svůj produkt nebo službu. Jednoduchý text, který zaujme a lidé ho zkrátka přečtou. Otevřeli jste nově restauraci, tak napište na banner nově otevřená restaurace, kde vám naplníme bříška a opijeme do bezvědomí. Ano, takový slogan pobaví a lidé se na něj chytnou. Zkrátka musíte nad tím přemýšlet tak, jako byste byly sami zákazníci. Co zaujme vás zaujme i ostatní lidi. Poté dejte ukazatel, kde se restaurace nachází nebo přímo adresu. Nic složitého, prostě hned k věci.
Reklamní předměty s potiskem Promodarky musí být jednoduché. Nevymýšlejte na hrníčky nebo skleničky v restauraci žádný složitý text, ale dejte tam buď jen logo nebo název podniku. Nikdo nechce číst zbytečný text na hrníčku od kávy. Nikoho to nezajímá a pokud si myslíte, že když dáte na tyto reklamní předměty text a někoho to zaujme, tak jste na omylu. Zkrátka se snažte udělat vše tak nějak jednoduše. Stejně tak udělejte i ducha restaurace. Pokud chcete, aby byl banner pravdivý, tak objednejte do restaurace i měřič alkoholu. Existuje automat a každý si může za poplatek při odchodu dýchnout, ať ví, jak moc vaše reklama lhala.