Vyzkoušejte zdravé mlsání večer u televize

Každý si občas rád smlsne na nějaké dobrotě, kterou nejí každý den. Večer si bereme k filmu nebo seriálu brambůrky nebo jiné nezdravé pochutiny, kterých při sledování sníme více než bychom chtěli. K televizi by se nemělo brát jídlo a jedním z důvodů je to, že se nesoustředíme na to, kolik jsme toho snědli a sníme toho mnohem více.
Pokud chcete začít jíst lépe, zkuste si na večer vzít místo brambůrek nebo nezdravých pochutin třeba zeleninu nebo sušené ovoce. Zeleninu zakoupíte téměř v každém obchodě a stačí si ji doma opláchnout a nakrájet na kousky. Díky tomu, že do sebe dostanete zdravé potraviny se poté budete cítit lépe a také budete zasyceni, protože v zelenině je vláknina a ta nám dodává pocit zasycenosti. Jestliže nejste milovníkem zeleniny, tak si nakupte sušené ovoce. Existuje mnoho druhů sušeného ovoce, a to je také plné vlákniny, která zasytí. 

čerstvá zelenina
V obchodě naleznete mezi chipsy i zdravé chipsy. Jedná se nejčastěji o sušenou zeleninu, která je dochucená kořením a solí. Tyto zdravé chipsy jsou bohatější na vlákninu a na vitamíny. Pokud nechcete jíst zeleninu čerstvou, tak si můžete zakoupit přímo takto udělané zeleninové chipsy. Ti, kteří preferují spíše ovoce, mohou zvolit kokosové chipsy.
Kokosové chipsy se prodávají přímo udělané, takže máte o starost méně s přípravou. Nemusíte je jíst pouze večer u televize, ale můžete si je dát kdykoliv přes den, když Vás bude honit mlsná. Ráno si je můžete dát ke snídani do jogurtu k ovesným vločkám. Nabídnout je můžete také Vašim přátelům, kteří k Vám přišli na návštěvu. 

rozbitý kokos
Jak moc jsou zdravé? Obsahují vápník, proteiny vlákninu a jsou dobré na vlasy, mozek, kůži, a i pro jiné orgány. 

Pokud rádi pečete, tak kokosem můžete ozdobit buchtu nebo jakoukoliv jinou sladkost, kterou budete péct. Nemusíte jej jíst pouze samotný, ale můžete jej přimíchat ke snídani nebo k tomu, co právě pečete. Pokud byste měli kokos strouhaný, tak jím můžete vysypat mísu na pečení místo mouky.

16 ledna, 2021